درباره ما جمعه، 19 اردیبهشت 1404
توسعه دریامحور همواره دغدغه دولتمردان بوده اما بنا بر دلایل متعددی موفقیت چندانی در این بخش حاصل نشده است.
ابتکار عمل و راهکارهای وزیر راه و شهرسازی در دولت چهاردهم، برخی چالش های قدیمی در روابط حمل و نقلی با کشورهای همسایه را به فرصت هایی برای
به گفته نایب رییس کانون انجمنهای صنفی کامیونداران ایران گاها به دلیل تاخیر در بررسی اسناد و مدارک، رانندگان در بندر شهید رجایی 5 تا 20 روز
یکی از مهمترین تکالیف دولت در برنامه هفتم توسعه، ایجاد و توسعه زیرساخت های حمل و نقل به ویژه در حوزه های ریلی، جاده ای، هوایی و دریایی با
مدیر سرمایهگذاری و تامین مالی منطقه آزاد چابهار گفت: منطقه آزاد چابهار با تمرکز بر جذب سرمایهگذاری داخلی و خارجی، در حال تبدیل شدن به یکی
به گفته رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و لجستیک اتاق بازرگانی ایران یکی از علتهای اصلی دپوی طولانی کالا این است که انبارداری در ایران
صنعت لجستیک نقشی محوری در حیات اقتصادی کشورها ایفا میکند و بهعنوان ستون اصلی تجارت و تولید شناخته میشود. این صنعت نهتنها سیستم گردش
با توجه به ترافیک هوایی بالای فرودگاه بندرعباس، کنترلرهای ترافیک هوایی با برنامه ریزی دقیق، اولویت بندی فرود و پرواز وسایل نقلیه امدادی را
رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی کتمان درآمد ۱.۹ هزار میلیارد تومانی ۱۰ مودی فاقد
انتشار یک نامه جعلی مبنی بر افزایش ۴۵ درصدی کرایه حمل بار کامیون ها، موجب واکنش فعالان صنفی حمل و نقل جاده ای کالا شد.