شروع ارتباطات صنعت لجستیک از دوران پساکرونا
29 اردیبهشت 1404, 08:44
کد خبر: 733

شروع ارتباطات صنعت لجستیک از دوران پساکرونا

مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات گروه حمل و نقلی ادمیرال از نو پا بودن حوزه روابط عمومی و ارتباطات در صنعت لجستیک گفت و افزود: شروع ارتباطات در صنعت لجستیک به دوران پساکرونا باز می گردد.

محمد علی مقدسی، مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات گروه حمل و نقلی ادمیرال در گفتگو با تحریریه کاریبو به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: نقش روابط عمومی در صنعت لجستیک به علت عمر پایین این حوزه در این صنعت کمرنگ بوده است چراکه تشکیل روابط عمومی در صنعت لجستیک به سال های نه چندان دور باز می گردد.

وی بیان کرد: تشکیل روابط عمومی در سطوح مختلف این صنعت از سال 1400 و دوران پساکرونا آغاز شد از همین رو رشد چنین بخشی نیاز به صرف زمان بیشتر دارد؛ در واقع شبیه فرزندی که در حال رشد است و حرکت آن زمان بر است.

مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات گروه حمل و نقلی ادمیرال تصریح کرد: یکی از ویژگی های منحصر کار در حوزه ارتباطات صنعت لجستیک این است که به علت اینکه تا پیش از این اقدام ویژه ای در این حوزه انجام نشده است و واژگان این صنعت، برای افکار عمومی شناخته شده نیست، نهادینه سازی این واژگان بسیار دشوار است و باید روابط عمومی ها در این زمینه به ساده سازی مباحث توجه کنند تا ارتباط با مخاطب برقرار شود.

وی همچنین برگزاری سلسله نشست هایی با همکاری انجمن های لجستیک و انجمن های حمل و نقل دریایی، زمینی، ریلی و هوایی را برای برقراری هم اندیشی با فعالان ارتباطات صنعت لجستیک برای تقویت این بخش ضروری دانست و افزود: برگزاری چنین نشست هایی به تبادل تجربه و همگرایی در راستای مفاهیم مختلف صنعت ارتباطات و صنعت لجستیک کمک خواهد کرد.

مقدسی تاکید کرد: تجربه های متنوعی و عمیقی در تمام سطوح صنعت لجستیک وجود دارد که اگر بتوان در یک نقطه جمع کرد، به دانشی ارزشمند تبدیل خواهد شد.

عکس خوانده نمی‌شود