شرکت‌ها

راهکار لحظه‌ای " پی‌بار" در روزهای اولیه جنگ

انتقال موقت بخشی از سرورها به زیرساخت‌های داخلی با همکاری ارائه‌دهندگان ایرانی و استفاده از پیام‌رسان‌های جایگزین برای ارتباط با تیم و

شرکت‌ها

سقوط سفرهای شهری اسنپ در جنگ 12 روزه

جنگ ۱۲ روزه بسیاری از هم‌وطنان و کسب‌وکارها را با چالش‌های جدی روبه‌رو کرد. با این حال، بسیاری از کسب‌وکارها تلاش کردند با حفظ تداوم خدمات،

شرکت‌ها

اسنپ‌تریپ پول سفرهای لغو شده را پس داد

اسنپ‌تریپ در بیانیه‌ای اعلام کرده است تمامی وجوه سفرهای لغو شده (۲۳ خرداد تا نهم تیرماه ۱۴۰۴) به حساب بانکی مسافران واریز شده یا به کیف پول

شرکت‌ها

کمپین «با هم می‌فرستیم» باکسیت برای رونق کسب‌وکارها

«باکسیت» برای حمایت از کسب‌وکارهای آنلاین که به‌دلیل شرایط خاص کشور با چالش‌های متعدد در زمینه لجستیک و هزینه‌های ارسال مواجه هستند، کمپینی

شرکت‌ها

مسئولیت اجتماعی تپسی در قبال کسب و کارها

تپسی اعلام کرد برای حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده، ظرفیت تبلیغاتی اپ و شبکه‌های اجتماعی خود را به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

شرکت‌ها

تجربه "خانومی" از مدیریت لجستیک در روزهای جنگ

مسعود شاهمرادی، مدیرعامل خانومی، از تجربه عبور این پلتفرم از بحران اخیر می‌گوید؛ از افت فروش و اختلال زیرساختی تا تمرکز بر حفظ تیم و

شرکت‌ها

ناوگان پیک موتوری "میاره" در روزهای جنگ چه کرد؟

مدیرعامل «میاره» از ادامه فعالیت این پلتفرم در بحران اخیر با حداقل ظرفیت و توقف موقت برنامه‌های توسعه‌ای خبر داد.

شرکت‌ها

۵۵ دستگاه کامیونت به ناوگان ملکی دکا افزوده شد 

در راستای توسعه زیرساخت‌ها و بهبود خدمات هلدینگ دکا، ۵۵ دستگاه کامیونت از برند دیما به زنجیره ناوگان ملکی دکا در بخش حمل و نقل جاده‌ای

شرکت‌ها

بازار اقامت پس از جنگ ۷۰ درصد افت کرده است

گزارش جاباما از رفتار کاربران این پلتفرم نشان می‌دهد میزبانان جاباما قیمت ها را نسبت به نوروز ۲۷ درصد و نسبت به تعطیلات خرداد ۱۳ درصد کاهش

شرکت‌ها

تاپین در روزهای ناپایدار جنگ چه کرد؟

در روزهایی که اینترنت قطع شد، سایه‌ی جنگ بر بازارها سنگینی کرد و بسیاری از کسب‌وکارها دچار وقفه شدند، درحالیکه استارتاپ لجستیکی تاپین