مسئولیت اجتماعی تپسی در قبال کسب و کارها
22 تیر 1404, 10:34
کد خبر: 1285

مسئولیت اجتماعی تپسی در قبال کسب و کارها

تپسی اعلام کرد برای حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده، ظرفیت تبلیغاتی اپ و شبکه‌های اجتماعی خود را به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش کاریبو به نقل از زومیت، تپسی اعلام کرد بخشی از ظرفیت تبلیغاتی خود در اپلیکیشن و شبکه‌های اجتماعی را به‌صورت رایگان در اختیار کسب‌وکارهایی قرار می‌دهد که در شرایط اقتصادی دشوار به دیده شدن بیشتر نیاز دارند.

این اقدام در قالب کمپینی با عنوان «#درکنارهم» انجام شده و هدف آن، حمایت رسانه‌ای از برندها، فروشگاه‌ها، تولیدکنندگان و شرکت‌هایی است که در فضای امروز اقتصادی کشور در دوران پس از جنگ ۱۲ روزه، با افت فروش یا کاهش دسترسی مخاطب مواجه شده‌اند.

روابط عمومی تپسی با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: «برای همراهی با کسب‌وکارها در شرایط ویژه کشور، قدمی برداشتیم و قراره بخشی از ظرفیت‌های داخل اپلیکیشن و شبکه‌های اجتماعی‌مون رو برای تبلیغات رایگان در اختیارشون بذاریم.» این مجموعه از کاربران خواسته در صورتی که کسب‌وکاری را می‌شناسند که نیاز به دیده‌شدن دارد، آن را به تیم روابط عمومی تپسی معرفی کنند تا از این حمایت بهره‌مند شود.

در سال‌های اخیر، سهم بالایی از بار تبلیغاتی کسب‌وکارهای کوچک به فضای دیجیتال منتقل شده، اما با افزایش هزینه تبلیغات، دسترسی به ویترین رسانه‌ای برای برندهای نوپا دشوارتر شده است؛ به‌ویژه در زمانی که شرکت‌ها با رکود اقتصادی پس از شرایط جنگی در کشور دست و پنجه نرم می‌کنند. در چنین شرایطی، اقدامات حمایتگرانه زیادی از سوی استارتاپ‌های بزرگ‌تر برای مجموعه‌های فعال کوچک‌تر در این اکوسیستم صورت گرفته که هر یک از این کمپین‌ها می‌تواند نقشی در بازگشت رونق به کسب‌وکارهای خرد و متوسط ایفا کند.

برخی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس این اقدام را مصداق مسئولیت اجتماعی هوشمندانه می‌دانند که نه‌تنها به رشد اکوسیستم در دوران سخت پس از جنگ کمک می‌کند، بلکه برای خود برند نیز اعتبار مثبت بلندمدت خلق خواهد کرد.

عکس خوانده نمی‌شود