درباره ما جمعه، 27 تیر 1404
علاوهبر «بوروکراسی حاکم بر فرآیندهای اداری ترخیصکالا»، «نابسامانی در فرآیند تخصیص ارز»، «کمبود تجهیزات نوین گمرکی» و «تغییر مداوم قوانین
معاون گمرک ایران گفت: تا هشت ماه صاحب کالا میتواند کالای خود را قانوناً در بندر نگه دارد و اظهار نکند و هیچ منع قانونی ندارد.
رئیس پژوهشکده علوم دریایی دانشگاه تهران با بیان اینکه بخش زیادی از بنادر کشور از نسل اول و دوم هستند، گفت: در موضوع بنادر باید به سمت بنادر
رئیس سازمان نظام صنفی رایانهای استان هرمزگان گفت: فناوریهایی همچون اینترنت اشیاء (IoT)، تحلیل دادههای کلان (Big Data)، هوش مصنوعی (AI) و
محققان یک شرکت فناور با هوشمندسازی سیستم حملونقل، راهحلی نوآورانه برای کمک به رانندگان ارائه کردهاند تا با حذف ترددهای بیهوده و مدیریت
ابعاد اجتماعی حادثه انفجار در بندر شهید رجایی نیز بهمراتب عمیقتر از آن چیزیست که در نگاه اول به چشم میآید. اگر اختلال در تامین کالاهای
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برنامههای بلندمدت ایران برای جذب 5 میلیون گردشگر خارجی خبر داد و گفت: در صورت همکاری دولتهای
نماینده مردم تکاب در مجلس با اشاره به چالش شهرهای دور از پایتخت به لحاظ حمل و نقل هوایی گفت: از ۶۵ فرودگاه مسافربری کشور که با توجه به
روند ترخیص کالا در بنادر و گمرکات ایران به یک چالش جدی برای تجار و فعالان اقتصادی تبدیل شده است. این معضل ناشی از عوامل متعددی است که
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران گفت: سهم اقتصاد لجستیک در تولید ناخالص داخلی کشور 8 درصد است که بخشی از آن مربوط به حمل و