درباره ما چهارشنبه، 28 خرداد 1404
همزمان با برگزاری بیست و چهارمین دوره “جشنواره ملی جوایز طلایی روابط عمومی ایران” و “سومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی”، نشان عالی روابط
مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات گروه حمل و نقلی ادمیرال از نو پا بودن حوزه روابط عمومی و ارتباطات در صنعت لجستیک گفت و افزود: شروع ارتباطات
روابط عمومی و حوزه ارتباطات در صنعت لجستیک مانند خود این صنعت، پیچیده، حساس و زیرساختی است اما با مجهز شدن به ابزارها و دیدگاههای علمی و
یکی از فعالان حوزه ارتباطات صنعت لجستیک گفت: روابط عمومی صنعت لجستیک نیاز به درک عمیق و جامعی از فرآیندهای پیچیده حمل و نقل و زنجیره تامین
مدیر ارتباطات شرکت تاپین گفت: پیچیدگی و تنوع ذینفعان یکی از مسائل اساسی در روابط عمومی های صنعت لجستیک است از همین رو نیاز به رویکرد چند