پاسخ ترابرنت به نگرانی رانندگان ناوگان نیمه سنگین
17 تیر 1404, 09:24
کد خبر: 1255

پاسخ ترابرنت به نگرانی رانندگان ناوگان نیمه سنگین

سامانه هوشمند ترابرنت تمامی کمیسیون‌های دریافتی از خدمات بار وانت و نیسان در بازه زمانی ۲۳ خرداد تا ۳ تیر را به حساب رانندگان بازگرداند.

به گزارش کاریبو به نقل از روابط عمومی حصین، ترابرنت؛ سامانه هوشمند حمل‌ونقل کالا در ایران که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است، تصمیم گرفت با هدف حمایت از رانندگان پرتلاش در شرایط ۱۲ روز بحران، تمامی کمیسیون‌های دریافتی در خدمات بار وانت و نیسان را برای دوره مذکور بدون کسر هیچ هزینه‌ای، به کیف پول رانندگان بازگرداند. این رانندگان در روزهای بحرانی اخیر، با وجود مشکلات ترافیکی و جوی، تأمین مایحتاج ضروری مردم را بر دوش گرفتند و نقش مهمی در تداوم زنجیره تأمین ایفا کردند.

ترابرنت با اعتقاد راسخ به ارزش تلاش آن‌ها، بر آن شد تا با بازگرداندن کامل کارمزدها، قدردانی عملی خود را نشان دهد.

ترابرنت (زیرمجموعه گروه حصین) از زمان تأسیس در سال ۱۳۹۶ با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، بستری امن و شفاف برای ارتباط بین صاحبان کالا و رانندگان فراهم آورده و در حال حاضر حدود ۸۵ درصد از کل ناوگان باری کشور در ترابرنت فعالیت می‌کنند.  

این پلتفرم هوشمند حمل‌ونقل، امکانات متنوعی را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. استعلام به‌روز کرایه، احراز هویت ویدئویی، پشتیبانی همه‌روزه، بیمه بار وانت و… از جمله خدمات ترابرنت محسوب می‌شود.

عکس خوانده نمی‌شود