
کسب گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان توسط هلدینگ دکا برای دومین سال متوالی
به گزارش کاریبو به نقل از روابط عمومی هلدینگ دکا، این گواهینامه در بیستوسومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان به هومن پشنگیان، مدیرعامل هلدینگ دکا اعطا شد.
مدیرعامل هلدینگ دکا با تأکید بر اولویت حقوق مشتری، رضایت مشتری و اعتماد مصرفکننده در کلیه فرآیندهای این مجموعه گفت: «دکا خود را در معرض ارزیابی دقیق سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان قرار داد و از این پس مسئولیت سنگینتری نسبت به مخاطبان خود دارد.
هومن پشنگیان کسب این افتخار را ارزشمندترین جایزه برای دکا دانست و تصریح کرد: این گواهینامه نشان از رضایت و اعتماد مشتریان دارد و مسئولیت دکا را در این زمینه دشوارتر و حساستر میکند.
او ادامه داد: هلدینگ دکا از طریق خدمات خود مانند هومدلیوری (تحویل کالا در محل مصرفکننده) به طور مستقیم با مصرفکننده نهایی در ارتباط است و کاملترین و گستردهترین شبکه تحویل کالا را در کشور داراست. خوشحالیم که دکا در این زمینه اعتماد و رضایت بالای مشتریان را کسب کرده است.
لازم به ذکر است دکا، مجموعهای تخصصی در ارائه خدمات ۳۶۰ درجه و خدمات یکپارچه و نوین لجستیکی به کل زنجیره تأمین است.