تمرکز لجستیکی در هفتمین نمایشگاه صنعت پخش
23 خرداد 1404, 11:21
کد خبر: 976

تمرکز لجستیکی در هفتمین نمایشگاه صنعت پخش

هفتمین کنفرانس و نمایشگاه صنعت پخش ایران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد B2B این حوزه، با تمرکز ویژه بر پنل‌های علمی و تخصصی از جمله تحول دیجیتال، پایداری و لجستیک برگزار می‌شود.

به گزارش کاریبو به نقل از فودنا، احمد شیروانی، دبیر کل انجمن صنعت پخش، اعلام کرد: هفتمین کنفرانس و نمایشگاه صنعت پخش ایران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد B2B این حوزه، با حضور گسترده ۹۵ شرکت از صنایع دارویی، غذایی، بانکی، بیمه‌ای و… در فضایی ۸ هزار مترمربعی ایران‌مال و با تمرکز ویژه بر پنل‌های علمی و تخصصی از جمله تحول دیجیتال، پایداری و لجستیک برگزار می‌شود.

احمد شیروانی، دبیر کل انجمن صنعت پخش، در آستانه برگزاری هفتمین کنفرانس و نمایشگاه صنعت پخش ایران اعلام کرد: این رویداد که از 24 الی 27 تیرماه 1404 در دو طبقه مرکز نمایشگاهی ایران‌مال و در فضایی به وسعت 8 هزار متر مربع برگزار می‌شود، تا کنون میزبان 95 شرکت مطرح فعال در زنجیره ارزش FMCG و سایر حوزه‌های مرتبط شده است. وی افزود: با توجه به ثبت‌نام ادامه‌دار تا زمان برگزاری رویداد، قطعا شاهد حضور بیشتر شرکت‌ها خواهیم بود.

جامعیت و تنوع در رویداد صنعت پخش

دبیر کل انجمن صنعت پخش تأکید کرد: ویژگی ممتاز این رویداد، تخصصی بودن آن و ترویج تعاملات B2B در حوزه پخش است. این نمایشگاه و کنفرانس، کلیه بازیگران صنعت پخش از صنایع دارویی، غذایی، بانکی، بیمه‌ای و… را در خود جای داده و به عنوان یک رویداد مرجع در ارتقا همکاری‌های میان‌بخشی و رشد صنعت پخش ایفای نقش می‌کند. وسعت و جامعیت این رویداد، نویدبخش برگزاری یکی از باشکوه‌ترین گردهمایی‌های این صنعت در سطح کشور است.

اهمیت پنل‌های تخصصی و محوریت علمی

یکی از نقاط عطف مهم نمایشگاه و کنفرانس صنعت پخش امسال، برگزاری پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با محورهای روز صنعت پخش است که در مسیر علمی و هم‌افزایی صنعت، نقش کلیدی دارند. به گفته دکتر شیروانی، پنل‌های تخصصی از جمله پنل تحول دیجیتال و هوشمندسازی در پخش نوین، پنل زنجیره تأمین و تعامل با تولیدکنندگان با هدف کاهش شکاف بین تولید و پخش، پنل لجستیک و زیرساخت‌ها، پنل مدیریت نیروی انسانی، پنل برندینگ و بازار، پنل توسعه پایدار و انرژی‌های سبز، پنل رسانه و نقش رسانه‌ها در صنعت پخش و نیز پنل مدیریت مالی و هزینه‌ها از جمله بخش‌های کلیدی این رویداد هستند.

سهم رسانه و هم‌افزایی سازمان‌ها در رشد صنعت

نگاه علمی و توسعه‌ای کنفرانس، توجه جدی به پنل نقش رسانه‌ها در صنعت پخش و لزوم همراهی سازمان‌ها و ادارات مربوطه را نیز معطوف ساخته است. این امر ضمن افزایش هم‌افزایی و تبادل تجربیات، راه را برای ارتقای استانداردهای حرفه‌ای صنعت پخش و تعامل با سایر اجزای زنجیره ارزش FMCG هموارتر می‌سازد.

عکس خوانده نمی‌شود